fredag 19. februar 2010

Eg har sydd ei toalettveske :)

Eg har sydd ei toalettveske :)
Det skulle egentlig bli noke anna, 
men vart litt for lite til de.
Det er kanskje ei som ser kva det skulle bli ;)
(Vel eg gjer ett nytt forsøk på den altså)

Men eg har sydd denne toalettveska, uten noke mønster,
men eg vart fornøgde med den :)
Og syr nok fleire av samme slaget :)

Toalettveska er ca (l)21x(b)12x(h)8
Flatt mål før ihopsying: 30x38.

Veska er quilta med maskin,
og hjerta er også sydd på med maskin.

 
  
  
 Alle innvendige saumar er skjulte :)
 
Eg har kjøpt meg navnelappar :)
Ei endring eg skal gjere,
er å sy ei hempe i eine enden på veska :)

5 kommentarer:

  1. Den ble flott. Flinke dere som håndterer maskina så godt.

    SvarSlett
  2. Flott toalettveske! Eg har sydd mange liknande vesker i som liknar, og dei er heilt suverene. Forma på dei er kjempegod, uansett størrelse, og det er lett å finne det som er nedi pga stor åpning. Sikkert ikkje dumt med eit handtak/hempe, i alle fall viss den neste skal være litt større.

    SvarSlett
  3. Nei, nei.... leste du ikkje over??
    Eg rakk ikkje blogge den andre likevel, gjer det snart :)

    SvarSlett
  4. Fin Blogg :).

    Men lurer på en ting: Hvor bestiller du navne lapper fra??

    Mvh
    Anne-Lise

    SvarSlett