torsdag 19. november 2009

Akayalue frå Jul i Svingen :)

Eg har strikka ei Akayalue.



Den skulle egentlig vere til piå mi, men vart litt for lita.
So då får det bli ei julegåve :)

Eg strikka hua etter mønster her frå Liv-Torills hobbysider.
Eg brukte restegarn som heilt klart
var litt tynnare enn det Liv-Torill brukte
derfor vart hua mi litt for lita.
Men det blir snart ei til :)
Samme garn, legger opp 12 masker til
og strikker ca 1 omgang til av kvar farge.
Då blir den nok passelig til piå mi :)

5 kommentarer:

  1. Kjempefin lue! Ergelig at den ikke passet, men på pluss-siden fikk du jo en julegave mindre å skaffe:-) Hjertelig hilsen Hanne.

    SvarSlett
  2. Så flott den var.Synd den ikke passet til ,men det er kjekt med julegave også da.

    SvarSlett
  3. Lua ble jo riktig tøff, så du må nok strikke en til. Flotte pulsvarmere du har strikket også!

    SvarSlett
  4. Kjemefin lue. Eg har også ei jente som er i tvil om kva for ei lue ho skal leggje inn bestilling på, anten denne du har strikka, eller den grøne (fordi Linus likar ho som har den lua, he he). Men ei Linus-lue blir det nok sikkert her også. Di var kjempefin. Kva type garn er det du har brukt?

    SvarSlett
  5. Flott lue!
    Jeg glemmer jo helt at du har denne bloggen også så nå legger jeg meg til som følger slik at jeg husker det ;)
    Ha en riktig fin helg!

    SvarSlett