onsdag 21. oktober 2009

Ett sengeteppe i kunststrikk - kanskje ;)

No har eg begynt å strikke, kunststrikk.
Eg har strikka mengder med duker og brikker i kunststrikk.
Den første duken strikka eg når eldstemann var liten,
altså for over 20 år sidan.

Men eg har gitt vekk det aller meste av dei,
og har aldri tatt bilde.

No har eg so smått begynt på ett 'laaaangt inni evigheten' prosjekt,
nemlig ett sengeteppe - kanskje ;)
Om det ikkje blir til ei pute då, får sjå.
For det skal settast ihop av maaange små firkantar....



So har eg kjøpt meg endå ett juleblad.
Gleder meg til piå er i seng, og kaffen er kokt -
då skal eg kose meg med bladet :)



Ha ein fin kveld :)



2 kommentarer:

  1. Å, mamma . . . Kunststrikk har jeg visst aldri prøvd meg på, - det kan jeg alltids gjøre noe med, - men et helt sengeteppe ??! Nå finns det sengetepper for babyer også.
    Jeg tror jeg går for det, jeg... ;-)

    SvarSlett
  2. Det teppet kommer til å bli flott! Stå på , en lappe nå og en lappe da så blir det et teppe til slutt. Hilsen utvandret Sunnmøring!

    SvarSlett