onsdag 17. desember 2008

Ferdig med 2 serviettboksskjulere.

So var 2 julegaver til ferdige.
No trur eg at eg er i mål med det som skal lages av gaver.
Og det er vel også på tide ;)

Såg ett bilde av sånne på nettet,
og fant ut at sånne ville eg prøve å lage.
Har ikkje hatt mønster,
men har miksa og triksa underveis :)
.......
Når eg hadde klipt til alt stoffet eg trengte til desse to,
oppdaga eg at desse serviettboksene fins i mange størrelser.
So kas størrelse dei finnes i der gavene havna veit ikkje eg,
men får håpe dei går oppi :)

3 kommentarer:

  1. De var kjempeflotte!
    Jeg begynner å nærme meg med å bli ferdig med julegavene, håper jeg rekker det.

    SvarSlett
  2. Takk for flott julegave. Mener likevel at teksten på julegaven burde vært på bokmål, siden svoger'n er fra Bergen. :o)

    SvarSlett