søndag 5. oktober 2008

Årets første par med tjukkelestar.

Årets første par med tjukkelestar.
Og dei er strikka til lissjepiå mi.
Eg har strikka dei i Ida kjøpt på Euro Pris.
.......
Var innom Nille for å kjøpe bomullstråd i går.
Men det hadde dei slutta å selge.
Det var synd, for den har eg brukt til å strikke koppetvåger.
Den dei har på Euro Pris består av 50 % nylon eller polyester eller noke sånt,
og kan derfor ikkje kokast. Hmmm, det var dumt altså.
Kanskje eg får bestille ett 'lass' frå Spar Kjøp.


2 kommentarer:

  1. Hei, og takk for hyggeleg kommentar på bloggen min! Du lagar mykje fint du og. Blei imponert over lappeteppet ditt i log cabin. Flott at ein kan lage noko av gamle, brukte stoff og!

    SvarSlett
  2. Så tullete at Nille har slutta å selge det garnet, det var jo heilt supert til vaskeklutar. Eg ramla oppi sluttsalget deira, så eg fekk meg ein del nøster for ein billig penge :)

    SvarSlett