søndag 5. februar 2012

Har sydd meg tunika :)

Har sydd meg tunika, etter mønster frå
Stoff og Stil. Har forandra litt på originalen.

Pynten på kjolen er heimehekla og sjøldesigna :)
Ja, eg er kjempefornøgde eg :)

Litt meir detaljar her :)
Foran.
 Rygg.

 Eine handa.
Ikkje so lett å gjengi fargen på kjolen.
Eg var veldig heldig som fant garn å hekle
mønsteret som passa til den brune velouren. 
Men eg fant Drops sin cotton viscose :)
So ei lita blomsterbord som matcha fant eg også.
All pynt er sydd på for hånd.

8 kommentarer:

  1. Så flink du har vært! Heklemønsteret satte absolutt et flott preg på kjolen. Gratulerer!

    SvarSlett
  2. God grunn til å være fornøyd! :)

    SvarSlett
  3. Hvor er den fin. Det ser godt ud med den hæklede pynt.

    SvarSlett
  4. Kjempeflott, jammen kan du vera fornøyd:))

    SvarSlett
  5. Stilig tunika. Og utrolig flott med håndsydd pynt!

    SvarSlett
  6. Jøss, kan du dette også du, da.
    Du er jammen flink.
    Jeg har problemer med å sy rette sømmer på gardiner, jeg.
    Jeg beundrer folk som deg. Tusenkunstner er du!

    SvarSlett
  7. Nydeleg. Denne kan du verkeleg vere fornøgd med. Kjempefint med heklapynt på velour.

    SvarSlett
  8. Tusen takk for alle koselige kommetara :)

    SvarSlett