mandag 25. januar 2010

Selbutøfler og buksefotpanneband :)

I går strikka eg ett par selbutøfler,
eller 'lookalike' kanskje....



Eg strikka etter ett mønster frå
Ateljé Margaretha - mønster nr 106971.

Eg strikka med tynnare tråd, tynnare pinnar og garantert for fast.
So resultatet mitt vart fast og fint,
men litt lite - ca 26-27 kanskje.
Hadde eg valgt rett garn osv, skulle dei vere 36-39 ;)

Vel vel, fine vart dei iallefall.



 



Eg sydde tilslutt dongerisolar under dei,
so vips vart solen litt meir slitesterk :)



 

I ettermiddag hadde piå mi tatt en avklipt buksefot
frå papsen si bukse på haudet :)
Ett tøft panneband :)

Med en fin heklekant vart det iallefall det :)



Heklekanten i nærbilde.



1 kommentar:

  1. Knallfine tøfler, og ikke dumt med dongerisole. Jeg har alltid tenkt på skinnsole, men klart dongeri holder en stund det og;)

    SvarSlett